HTML

Erotic Dream

Erotika a mindennapjaimban és az álmaimban.

Címkék

amatőr (11) barna (40) borotválás (1) bugyi (19) chatszex (2) cici (54) csaj (87) csupasz (37) dugás (2) farok (28) felcsatolható (2) flash (1) gifanim (3) gyümölcs (1) harisnya (23) hármas (7) humor (17) két csaj (16) könyv (2) kötözés (3) kovi (2) kurva (6) kutyapóz (4) ladyboy (1) magassarkú (16) maszti (12) mélytorok (2) műpéló (5) művészet (16) négyes (2) nyalás (4) pasi (14) pisi (1) popó (35) punci (62) ruha (5) rúzs (1) selfshot (7) shemale (1) sperma (5) száj (3) szájpecek (2) szőke (29) szopás (13) szőrös (9) tengerpart (2) terhes (1) tini (19) valentin nap (3) valós történet (12) video (7) vörös (2) web (4) webcam (3) zene (1) Címkefelhő

2012.06.29. 16:34 eroticdream

Ilyen a mesében sincs...

Címkék: dugás valós történet

Egyik ügyfelemnél voltam kint pár napja üzleti ügy miatt. Kellemes nőci, olyan 40 körüli lehet, van férje és egy gyereke. A gyerek ellenére igen jól tartja magát, szerencsére ez manapság már egyre jobban jellemző a csajokra, hogy nem hagyják el magukat. Mondta, hogy menjünk be a szobába, ott jobban tudunk beszélni, mert a nappaliban épp két munkás valami gipsz stukkót szerelt a mennyezetre. A szobában volt egy francia ágy, két éjjeli szekrény és egy ruhás szekrény, de semmi asztal szerűség, ezért én odamentem az ablakpárkányhoz és letettem a mappákat. El is kezdtem mondani a dolgokat, amikor mondta a csajszi, hogy inkább üljünk le az ágyra, ne az ablakban kelljen álldogálni. Mondtam, hogy de itt könnyebben alátudja írni a papírokat a párkányon. Erre ő azt mondta, hogy egyenlőre nem akar semmiféle papírt aláírni, üljek csak le mellé az ágyra, most még másra kíváncsi. Még meg is ütögette maga mellett a matracot...Nem akartam vitatkozni, nehogy az üzlet kárára menjen. Leültem hát mellé és kérdeztem, hogy mire is kíváncsi még előtte, mikor telefonon már minden részletet megbeszéltünk...Kapásból azt mondta, hogy a farkamra kíváncsi és már nyúlt is oda az egyik kezével, a másikkal pedig meglökött és a hátamra fektetett az ágyon. Innentől kezdve már engem sem érdekelt az üzlet, hagytam hogy szépen kinyissa az övemet és kigombolja a nadrágomat. Pillanatok alatt le is szedte rólam és már elő is került a farkam, ami persze egy másodperc alatt brutál kemény lett...Rá is bukott, végignyalta, majd mikor a makkhoz ért fordította is rá a száját és az egészet eltüntette egy mozdulattal. Hiába na, egy nagy élet tapasztalattal rendelkező nő szopta a farkamat. Még sose voltam tőlem idősebb nővel. Nem is kellett őt irányítani, tudta magától a dolgát. Pár perc múlva abba hagyta, letolta a szoknyáját és a tangát, az ágyra feküdt, szétette a lábát és csak annyit mondott, hogy nyaljam ki a pináját rendesen...A lába közé is vetettem magam, szerintem elég hangos volt a reakciója, izgultam nehogy meghallják odakint. Finom puncija volt, kb öt perc alatt el is élvezett remegő lábakkal. Megfogta a farkamat, leellenőrizte, hogy áll e még, persze, hogy állt. Fiókból vette is elő a gumit, felhúzta és kutya pózban elém térdelt. Egyik kezével hátranyúlt, széthúzta a popóját, elém tárult a gyönyörű popsi és punci, ami elég rendesen nedves volt. Annyit mondott, hogy válasszak...Mivel ez egy hirtelen jött dugás lett, azért nem éreztem a dolgot annyira bensőségesnek, hogy a punciját válasszam, ezért szó nélkül bedugtam a popójába a farkam. Egy kis nyögés hallatszott tőle, de aztán már tolta is magát rá a farkamra. Egy két mozgás és már tövig is voltam benne. Rendesen megdöngettem, láttam, hogy szereti az anális szexet. Elég hamar éreztem, hogy jön a csúcspont, kb 5 percig ment a menet, aztán kihúztam, gumi le. Ő vette a lapot szerencsére egyből és gyorsan megfordult és már tartotta is a száját. Gyorsan kivertem a farkam és egyenesen a nyelvére spricceltem a gecimet, amit ő tisztességesen le is nyelt. Volt egy kis mosoly mindkettőnk részéről, megegyeztünk, hogy ez igen jó volt, aztán hirtelen egyszerre zavarba is jöttünk gyorsan...Én nem kérdeztem semmit, ő nem mondott semmit. Felöltöztünk, rendbe tettük magunkat, kimentünk a konyhába inni egy pohár vizet, a munkások még mindig tették a dolgukat, ránk se néztek, szerintem nem hallatszott ki semmi. Természetesen a papírokat is aláírta :) Végül udvariasan távoztam.

Hazafelé úton úgy éreztem, hogy ez meg sem történt a valóságban, csak egy álom lehetett, egy szürreális álom...Minden esetre kellemes érzés volt, ami valószínűleg sohasem fog megismétlődni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eroticdream.blog.hu/api/trackback/id/tr594619414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása